PracaGrupypl.praca.dyskusjegiełda usług www.GetUp.pl › Re: giełda usług www.GetUp.pl
  • Data: 2007-02-06 14:17:49
    Temat: Re: giełda usług www.GetUp.pl
    Od: "ZieleE" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nietypowy pomysł na łączenie usługodawców i ich potencjalnych
    > klientów. Świetna sprawa dla osób, które chcą podjąć się dorywczej
    > pracy w usługach albo sami nie mają czasu lub możliwości wykonać
    > czegoś i mogą to zlecić innym. Wystarczy wówczas złożyć zlecenie, a
    > usługodawcy licytują się o jego wykonanie!! Ponadto po realizowanym
    > zleceniu kazdy wystawia sobie nawzajem ocenę i komentarz co daję
    > podgląd jakości usług świadczonych przez użytkowników. Ja już wygrałam
    > licytację i udzielam korepetycji z angielskiego pewnej miłej pani.
    > Polecam!

    Cos mi tu smierdzi krypto reklamą. NIe ma żadnych zleceń tam wieć jak mogłaś
    wygrać :]
    po drugie istnieje już taki jeden portal internetowy gdzie składa się zlecenia
    informatyczne. na nim doszło do takiej sytuacji że np napisanie strony WWW ktoś
    wycenia za 300 zl, gdzie normalna wartośc jest ok 600-1000. Do serwisu dorwali
    się chyba sami gimnazjalisci i licealisci.. a co za tym idzie poziom usług też
    na pewno jest znikomy. Kiedyś tam sie zarejstrowałem, wykonałem parę zleceń jak
    jeszcze nie był tak popularny, a teraz praca która jest np na parę dni ktoś
    wycenia za 30-50 zl.. żenujące :D
    a później wszyscy się dziwą że są niskie płace w Polsce.. jak sami tak
    przyzwyczajamy :]