PracaGrupypl.praca.dyskusjegiełda usług www.GetUp.pl › giełda usług www.GetUp.pl
  • Data: 2007-02-06 13:47:21
    Temat: giełda usług www.GetUp.pl
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Nietypowy pomysł na łączenie usługodawców i ich potencjalnych
    klientów. Świetna sprawa dla osób, które chcą podjąć się dorywczej
    pracy w usługach albo sami nie mają czasu lub możliwości wykonać
    czegoś i mogą to zlecić innym. Wystarczy wówczas złożyć zlecenie, a
    usługodawcy licytują się o jego wykonanie!! Ponadto po realizowanym
    zleceniu kazdy wystawia sobie nawzajem ocenę i komentarz co daję
    podgląd jakości usług świadczonych przez użytkowników. Ja już wygrałam
    licytację i udzielam korepetycji z angielskiego pewnej miłej pani.
    Polecam!