PracaGrupypl.praca.dyskusjefizyka czy automatykaRe: fizyka czy automatyka
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: fizyka czy automatyka
    Date: Mon, 05 Aug 2002 16:20:43 +0200

    > Tylko, ze fabryk juz specjalnie niewiele zostalo:(. A tak powaznie wlasnie
    > koncze automatyke. W tej chwili z praca jak wszedzie czyli ciezko. Ale za
    > 5 lat... kiedys musi byc lepiej:)

    PKN Orlen, KGHM, Anwil, IP Kwidzyn, Philips Kwidzyn, Philips Piła,
    Dębica, Michelin, Bridgestone, Polpharma, GlaxoSmith..., ZCh Police,
    GSR, RG, Organika Zachem, Fritolay, Coca Cola, ZT Kruszwica , ZT
    Szamotuły, Lisner, Terravita, Cargill, Danone, Lafarge, Janikosoda,
    Rockwool, Flextronics, min 25 X EC...., Jedlicze, Trzebinia, Grupa
    Żywiec, Procter&Gamble, Tchibo, w kolejności losowej, jak mi przyszło
    do głowy.

    > (...)Ale wizualizacji i projektow raczej musisz nauczyc sie sam. Co nie
    > znaczy ze na politechnice jest to niemozliwe ale projekty na PW sa
    > "zdziebko" oderwane od rzeczywistosci, a z wizualizacji jest pare godzin
    > cwiczen wiec...

    A jest coś, czego możesz nauczyć się "nie sam"? Na uczelni i w
    literaturze o współczesnej pomiarówce czy sterowaniu to bywało tyle, że:
    "ktoś kiedyś widział i podobno ktoś gdzieś to robi" - są jednak wyjątki,
    np. na Politechnice Wrocławskiej jest centrum kompetencyjne Profibus'a -
    było jednym z pierwszych w Europie (cyfrowa komunikacja pomiędzy
    elementami systemu sterowania, także pomiędzy systemem i przetwornikami
    polowymi).

    > Z perspektywy czasu stwierdzam, ze mocno przesadzasz ciezkie sa pierwsze 2
    > lata, 3 przerabany (ale tylko jezeli chodzi o ilosc zajec) ostatnie 2 lata
    > - na tym wlasnie polega studiowanie ;)

    Ciekawy pogląd, może zrobimy ranking "ciężkości" studiów?

    Pzdr: Dogbert