PracaGrupypl.praca.dyskusjefizyka czy automatykaRe: fizyka czy automatyka
  • Data: 2002-08-06 15:47:01
    Temat: Re: fizyka czy automatyka
    Od: "Piotr Kuć" <k...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "mangan" <m...@k...chip.pl> wrote in news:aimser$3a9$4@news.tpi.pl:

    > --
    > Na PW przewidziane jest tlko 50 miejsc. Zatem może będą łagodniej do
    > podchodzić do studentów?

    Tak z ciekawości to gdzie chcesz się dostać, bo kierunek "Automatyka i
    Robotyka" widziałem na wydziałach Inżynierii Produkcjii, Elektrycznym,
    Mechatroniki, a na W. Elektroniki i Technik Informacyjnych choć z nazwy nie
    ma to są spacjalności na Makrokierunku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć <kuciak[AT]kuciak.prv.pl>