PracaGrupypl.praca.dyskusjefizyka czy automatykaRe: fizyka czy automatyka
  • Data: 2002-08-05 14:34:55
    Temat: Re: fizyka czy automatyka
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05 sie 2002, No Name <v...@w...pl> zapodal(a):

    ....... min 25 X EC...., Jedlicze, Trzebinia, Grupa
    > Żywiec, Procter&Gamble, Tchibo, w kolejności losowej, jak mi
    > przyszło do głowy.

    Racja, ja po prostu pisalem, ze w tej chwili po tych studiach z praca jest
    raczej srednio.. jak wszedzie. Ale bedzie lepiej bo rzeczywiscie
    automatyka to przyszlosc.

    > A jest coś, czego możesz nauczyć się "nie sam"? Na uczelni i w
    > literaturze o współczesnej pomiarówce czy sterowaniu to bywało tyle,
    > że: "ktoś kiedyś widział i podobno ktoś gdzieś to robi" - są jednak
    > wyjątki, np. na Politechnice Wrocławskiej jest centrum kompetencyjne
    > Profibus'a - było jednym z pierwszych w Europie (cyfrowa komunikacja
    > pomiędzy elementami systemu sterowania, także pomiędzy systemem i
    > przetwornikami polowymi).

    Chodzi raczej o wykorzystanie tych dobrodziejstw. U nas tez duzo sprzetu
    stoi, ale z wykorzystaniem jest gorzej. Od przyszlogo roku tez wiecej
    Profibusa bedzie i u nas jak bedzie wykorzystany - zobaczymy. Ogolnie
    jesli chodzi o sprzet (z wyjatkiem kompoterow) to sie znacznie poprawia.

    > Ciekawy pogląd, może zrobimy ranking "ciężkości" studiów?

    Dlaczego ciekawy poprostu slyszy sie, ze te studia sa ciezkie, ale jak sie
    je konczy to inaczej sie na to patrzy. Na poczatku strasznie mi ciazyla
    teoria, ale sie da przejsc. Ostatnie lata to wiecej praktyki, projektow i
    laborek i to wlasnie jest fajne. A kierunek faktycznie nie jest
    najlatwiejszy ale do farmacji czy medycyny to bym raczej nie porownywal.
    Znaaacccccczzzzznie mniej zakuwania.

    > Pzdr: Dogbert

    Pozdr.

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.