PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
    From: "4przemo77" <p...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 22:14:47 +0100

    From: "gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Sent: Sunday, January 11, 2009 6:21 PM

    > widzisz, ale okres pracy mam stały i z góry znany i zaplanowany, widzę że
    > masz małą wyobraźnię, a jeszcze mniejsze zdrowy rozsądek, wiec dam ci
    > tylko do zrozumienia że chociażby pory snu nie da się od tak sobie
    > zmieniać i dostosowywać do graikuw, poniał?

    oj, da - mozesz mi wierzyc - 14 lat pracowalem zmianowo i uwierz mi ze sie
    da

    > bzdury pleciesz, co najwyżej może mnie kulturalnie poprosić, a ja jak będę
    > miał chęć i nie będzie to kolidowało z moimi zajęciami to mogę sie
    > zgodzić, lub nie kuźwa, gdzie ty pracyjesz ?:O(

    Sa sytuacje ze sie nie da zostal dluzej, bo jest cos waznego do
    zalatwienia - owszem.
    Ale jakbys mi odmowil zostania dluzej drugi raz i trzeci, to wierz mi ze 4
    propozycji bys juz nie dostal

    > widzisz, nie każdy tak jak ty nie musi pracować bo odziedziczył majątki po
    > rodzicach którzy dorobilii sie go na trupach innych (bo na polską
    > zeczywistość uczciwą pracą niczego sie nie dorobisz)
    > nie jestem złodziejem i donosicielem i pracuję, a co do czasu to 2 etaty
    > to dla mnie normalka, kiedys pracowałęm na 3 i jeszcze miałęm 2 dni
    > wolnego (jednak można sobie kulturalnie godziny pracy zorganizować) i nie
    > nażekałęm, a jak ktoś nażeka to niech nie pracuje

    15 lat pracy zawodowej, 7 firm w tym czasie i na swojej drodze dotychczas
    spotkalem tylko jedna osobe pracujace na dwa etaty.
    Jestem ciekaw w jakim zawodzie pracujesz bo normalnych 2 etatow nie da sie
    na raz pociagnac.
    Policzmy: 2 x 8 h pracy, do tego w sumie 2 godz dojazdow, to zostaje 6
    godzin na spanie, jedzenie i rozrywke.
    Czyzbys byl zombie ?