PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycje przelozonego na L4 › Re: dyspozycje przelozonego na L4
  • Data: 2004-12-02 21:13:49
    Temat: Re: dyspozycje przelozonego na L4
    Od: "Rafal" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ależy co to za zwolnienie- jak grypa itp choroby - można symulowac chrypę
    bądź cieżki kaszel przez telefon który praktycznie wyklucza rozmowę. MOżna
    też poprosić kogoś o odbieranie telefonu i w razie czego niech gada że masz
    gorączkę i właśnie usnąłeś, albo że ..rzygasz w kiblu :)

    Ja stosuje najczęściej tego typu techniki :)

    > I teraz moge
    > a: musze odpowiedziec na wszystko bo to przełozony

    To jest najrozsądniejsze

    > b: nie musze na nic odpowiadac

    Też można, tylko trzeba uzasadnić (np nie pamietam)

    > c: przykro ale mnie ta rozmowa nudzi

    Noo jeśli nie lubisz swojej pracy...

    > d: nie odbierac telefonu

    Ty można, ale uwaga coby nie ysłli kontroli do domu