PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycje przelozonego na L4 › Re: dyspozycje przelozonego na L4
  • Data: 2004-12-01 13:33:24
    Temat: Re: dyspozycje przelozonego na L4
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cokser$no0$1@nemesis.news.tpi.pl ropian
    <r...@s...poczta.onet.pl> pisze:

    > Jasna sprawa kiedys tez w czasie choroby robilem to i owo i teraz jakby
    > ktos inny mnie o co poprosił to pomoge ale zminil sie kierownik na
    > gorszy model powiedziłbym raczej ze kretyn a wszystko wywala do góry
    > nogami klientow tez Mimo prob nie sposob sie z nim dogadac a wszystko
    > co moze chciec jest w komputerze a ze sobie nie mozee poradzicz ze
    > swoim stanowiskiem to nie moja wina.
    Szefa, a tym bardziej szefa takiego jak opisujesz będąc na zwolnieniu i w
    ogóle "po pracy" można i należy olać dla nauczki i dla zasady.
    Jednak może się zdarzyć naprawdę gardłowa sprawa, dotycząca także innych
    pracowników lub współpracowników, interesu wspólnego itp.
    Dlatego zawsze w każdej pracy udostępniam mój e-mail specjalnie do tego celu
    przeznaczony. Sprawdzam pocztę kilka-kilkanaście razy dziennie, bez względu
    na to gdzie jestem. Nie niesie to za sobą żadnego ryzyka irytującego
    niepokojenia (nieinteresujące mnie posty po prostu kasuję bez odpowiadania),
    a w istotnych przypadkach reaguję najszybciej jak się da.

    Jotte