PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :)Re: dobre CV :)
  • Data: 2005-02-03 19:57:40
    Temat: Re: dobre CV :)
    Od: Ziemowit <n...@p...adr> szukaj wiadomości tego autora

    > No to po jakiego grzyba ciągle się w tym wątku powołuje na zachód?
    > Przepracowałem trochę lat w takiej firmie, jestem służbowo kilka razy
    > w roku w różnych krajach i nie słyszałem, aby pracownicy szczebla
    > średniego wiedzieli, ile drugi zarabia! To sprawa pomiędzy pracodawcą
    > a pracownikiem.
    Moze nie do konca precyzyjnie sie wyrazilem. Chodzi o to, ze dajmy na to
    webmaster 1 w firmie X zarabia np 3000 a webmaster 2 3500 (bo ma nieco
    wiecej doswiadczenia). Firma chcaz zatrudnic trzeciego podaje w
    ogloszeniu wynagrodzenie np 3000-4000. Nie zdradza w zaden sposob
    zarobkow a jednoczesnie zapewnia dokaldna informacje kandydatom.
    Piszesz ze bywasz na zachodzie. Zatem jak oni to robia ze niemal zawsze
    podaja wynagrodzenie w ogloszeniu a ich pracownicy sie nie buntuja?
    Nasza polska ulanska fantazja czy co innego.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski