PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :)Re: dobre CV :)
  • Data: 2005-02-03 20:38:03
    Temat: Re: dobre CV :)
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Feb 2005 20:57:40 +0100, Ziemowit <n...@p...adr> wrote:

    >Moze nie do konca precyzyjnie sie wyrazilem. Chodzi o to, ze dajmy na to
    >webmaster 1 w firmie X zarabia np 3000 a webmaster 2 3500 (bo ma nieco
    >wiecej doswiadczenia). Firma chcaz zatrudnic trzeciego podaje w
    >ogloszeniu wynagrodzenie np 3000-4000. Nie zdradza w zaden sposob
    >zarobkow a jednoczesnie zapewnia dokaldna informacje kandydatom.

    okreslenie 3000-4000 to nie jest zdradzanie zarobkow? dla mnie to
    dokladne ich okreslenie...

    powiem tak - pracowalem ostatnio w firmie ktora nalegala na podanie
    sumy - no to im taka sume podalem - wiadomo, ze kazdy chce zarabiac
    raczej wiecej niz mniej... przyjeli mnie - po czym szybko zwolnili bo
    sie okazalo, ze jednak wedlug nich nie jestem tyle wart - a nie
    chcieli negocjowac wynagrodzenia w dol - pozniej sie dowiedzialem, ze
    ludzie tam za 1/5 tego co ja poprosilem pracuja... i co Ty na to? a ja
    na prawde nie wiedzialem - i tak podalem sume znacznie nizsza od
    mojego poprzedniego wynagrodzenia - w firmie z ktorej odszedlem bo mi
    sie nudzilo - zbyt proste rzeczy robilem...

    takze wiesz - okreslenie 3000-4000 to juz bardzo precyzyjne widelki -
    a jak na razie wszystkie polskie firmy do ktorych aplikowalem nie
    mowia nic na temat zadnych widelek a jedynie oczekuja podania sumy
    jaka chcialoby sie zarabiac... eh...