PracaGrupypl.praca.dyskusjedobre CV :)Re: dobre CV :)
    From: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobre CV :)
    Date: Thu, 3 Feb 2005 01:30:54 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

> [...]
    > bardzo co pisac w LM. Umiejetnosci i reszta istotnych informacji sa
    > w CV, wiec po jakiego diabla to powtarzac. Rozwodzenie sie nad tym
    > jak to bardzo chce pracowac w firmie X i jak to bardzo jestem jej
    > potrzebny tez jest imho bez sensu - skoro aplikuje znaczy ze chce
    > pracowac i ze uwazam sie za odpowiedniego kandydata.
    > Mam zatem pytania do obecnych tutaj przedstawicieli drugiej strony
    > frontu, czyli ludzi zwiazanych zawodowo z rekrutacja:
    > Jakie jest Wasze podejscie do LM? Co wazniejsze - CV czy LM? Jak
    > traktujecie aplikacje ktora zawiera tylko CV (mimo iz w ogloszeniu stalo
    Zależy od stanowiska. Programista? Jak masz 50 aplikacji spełniajacych
    wymagania wg CV, na rozmowie chcesz 10 osób, to LM też może pomóc.
    List Motywacyjny jest fatalną nazwą tego pisma i wprowadza w błąd.
    Jeśli np. zorientowałeś się np. po opisie stanowiska w ogłoszeniu lub
    oglądając stronę www, co tam cię czeka, zasygnalizuj to w LM - niech
    czytający dowie się, że zdajesz sobie sprawę z pracy, jaką będziesz
    wykonywał. No i treść zawsze powinna sugerować, dlaczego pracodawca
    po Tobie może spodziewać się dobrych wyników. Dlaczego! a nie że
    napiszesz: jestem świetny i kreatywny. Masz rację co do handlowców,
    chociaż nie w ten sposób: musisz umieć się sprzedać, aby dostać pracę.
    Właśnie Ty, a nie ktoś ze 100 innych, co też tego chcą. A co
    interesuje pracodawcę? Jaki z ciebie będzie miał interes.

    > Jakie jest wasze spojrzenie na CV z pozycja "oczekiwane
    > wynagrodzenie". Jak traktujecie kandydata, ktory porusza temat kasy
    > juz w momencie kiedy dzwonicie umowic sie na rozmowe?
    Proste - chcesz aplikować od kwoty min. 4000zł? Napisz to w CV jako
    Twoje preferencje. Jeśli szukają dobrych ludzi, to wtedy wyższa kwota
    będzie nawet atutem przy czytaniu CV. Podczas rozmowy "zaproszeniowej"
    jest to mniej zręczne.