PracaGrupypl.praca.dyskusjedobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    From: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?
    Date: Sat, 17 Jun 2006 06:38:57 +0200

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:06061702482929@polnews.pl...

    > wiekszosc osob tu postrzega studia wylacznie w wymiarach papieru i
    > pozniejszej pracy, a prace wylacznie w kategoriach kasy, ewentualnie pozycji
    > spolecznej. Moim zdaniem to dosc prymitywny i politowania godny materializm.

    To jeszcze nic! Ja znam ludzi co siadając do stołu myślą tylko, aby wstać od
    niego najedzonym. To dopiero jest zezwierzęcenie!

    A tak poważnie pisząc, to trzeba być niezłym xxx, aby uwierzyć, że chęć
    zarabiania pieniędzy to prymitywizm.
    Kto ci obrzydził ten materializm? Ci co chcą ci zabrać kasę przy pomocy podatku?
    To materializm spowodował, że człowiek wyszedł z jaskini a jak już się zaspokoił
    to dopiero wtedy spojrzał w gwiazdy. Nie odwrotnie.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl