PracaGrupypl.praca.dyskusjedo kiedy pracowałam... › Re: do kiedy pracowałam...
    From: "Madzia" <a...@p...stopka.wiadomosci.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do kiedy pracowałam...
    Date: Sun, 30 Mar 2003 21:36:41 +0200

    Użytkownik "dromader" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b677rh$5je$3@absinth.dialog.net.pl...
    > odszkodowanie ?
    > masz na mysli odprawe czy cos innego ?

    odprawę, zostałam zwolniona w związku z likwidacją stanowiska pracy

    > wyglada to tak : dostajesz wypowiedzenie; przez okres wypowiedzenia
    > pracujesz lub nie jesli pracodawca zwolni cie z obowiazku swiadczenia
    pracy
    > (oczywiscie na pismie). z koncem stycznia otrzymujesz wyplate, odprawe (o
    > ile zwolnienie nastapilo z powodow lezacych po stronie pracodawcy),
    > swiadectwo pracy i pity za rok 2002 oraz za okres pracy wroku 2003. nie
    > widze innego rozwiazania ale jesli tak zrobili to popros o podstawe
    prawna.

    dostałam informacje o likwidacji stanowiska pracy oraz o zwolnieniu mnie z
    niej z dniem 31.12.02r. na tej podstawie w połowie października, obowiązywał
    mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia, czyli 3 pełne miesiące listopad,
    grudzień i styczeń'03.
    Ponieważ stanowisko ulegało likwidacji z dniem 31.12.02r. został mi także
    skrócony okres wypowiedzenia - z 3 do 2 miesięcy.
    Nie wiem co jeszcze mam dodać? Pozostałe rzeczy już napisałam, więc nie będę
    sie powtarzała.
    Wciąż nie wiem czy, jeśli tak to jakie ma znaczenie dla mnie i mojego
    nowego pracodawcy styczen 2003r?
    pozdrawiam
    Magda