PracaGrupypl.praca.dyskusje › do kiedy pracowałam...

  • 1. Data: 2003-03-30 11:48:55
    Temat: do kiedy pracowałam...
    Od: "Madzia" <a...@p...stopka.wiadomosci.pl>

    Witam bardzo serdecznie,
    przyznam sie szczerze, że lekko zgłupiałam i nie wiem jak sobie odpowiedzieć
    na proste pytanie - oto sytuacja:
    zostałam zwolniona z pracy z dniem 31.12.2002r., ale okres wypowiedzenia
    obejmował jeszcze cały styczeń(wszystkie składki, także odszkodowanie za 4
    lata pracy, które upłynęły mi 18 stycznia 2003r.) oczywiście okres ten
    został mi skrócony do 31.12.02r. wszystkie te styczniowe składki/dochody
    zostały wykazane w PIT-11 za 2002 rok.
    Jak wobec tego traktować ten miesiąc skróconego wypowiedzenia?
    Jakie ma ten miesiąc znaczenie dla nowego pracodawcy, czy w ogóle jakieś ma?

    bardzo serdecznie dziekuje za wszelkie odpowiedzi
    pozdrawiam
    Magda

    __________
    madziaha/at/wppl

  • 2. Data: 2003-03-30 13:39:35
    Temat: Re: do kiedy pracowałam...
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    a co napisali na swiadectwie pracy jako okres zatrudnienia?

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-03-30 16:53:41
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak wobec tego traktować ten miesiąc skróconego wypowiedzenia?
    > Jakie ma ten miesiąc znaczenie dla nowego pracodawcy, czy w ogóle jakieś

    odszkodowanie ?
    masz na mysli odprawe czy cos innego ?
    wyglada to tak : dostajesz wypowiedzenie; przez okres wypowiedzenia
    pracujesz lub nie jesli pracodawca zwolni cie z obowiazku swiadczenia pracy
    (oczywiscie na pismie). z koncem stycznia otrzymujesz wyplate, odprawe (o
    ile zwolnienie nastapilo z powodow lezacych po stronie pracodawcy),
    swiadectwo pracy i pity za rok 2002 oraz za okres pracy wroku 2003. nie
    widze innego rozwiazania ale jesli tak zrobili to popros o podstawe prawna.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-03-30 19:16:25
    Od: "Madzia" <a...@p...stopka.wiadomosci.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > a co napisali na swiadectwie pracy jako okres zatrudnienia?

    na świadectwie pracy mam do 31.12.2002r.

  • 5. Data: 2003-03-30 19:36:41
    Od: "Madzia" <a...@p...stopka.wiadomosci.pl>

    Użytkownik "dromader" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > odszkodowanie ?
    > masz na mysli odprawe czy cos innego ?

    odprawę, zostałam zwolniona w związku z likwidacją stanowiska pracy

> [...]
    > swiadectwo pracy i pity za rok 2002 oraz za okres pracy wroku 2003. nie
    > widze innego rozwiazania ale jesli tak zrobili to popros o podstawe

    dostałam informacje o likwidacji stanowiska pracy oraz o zwolnieniu mnie z
    niej z dniem 31.12.02r. na tej podstawie w połowie października, obowiązywał
    mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia, czyli 3 pełne miesiące listopad,
    grudzień i styczeń'03.
    Ponieważ stanowisko ulegało likwidacji z dniem 31.12.02r. został mi także
    skrócony okres wypowiedzenia - z 3 do 2 miesięcy.
    Nie wiem co jeszcze mam dodać? Pozostałe rzeczy już napisałam, więc nie będę
    sie powtarzała.
    Wciąż nie wiem czy, jeśli tak to jakie ma znaczenie dla mnie i mojego
    nowego pracodawcy styczen 2003r?
    pozdrawiam
    Magda