PracaGrupypl.praca.dyskusjedawni altkomowcy... › Re: dawni altkomowcy...
    From: "lukasz.sciborowski" <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dawni altkomowcy...
    Date: Sat, 01 Feb 2003 00:22:29 GMT

    Szymon Kunysz wrote:

    > 6

    witam!

    > Ja nie liczylem za mocno na zalegle pieniadze z Altkomu. Co wiecej nie
    > chcialo mi sie nawet dochodzic ile oni powinni mi jeszcze zaplacic.
    > W Altkom Akademii zarabialem na umowe o prace 1000zl, reszte na umowe o
    > dzielo czy cos takiego.

    umowy o pracę mi wypłacili, zalegają mi z dziełami. byłem ciekawy, czy
    można to jakoś wyegzekwować. nawet nie chodzi mi o tę kwotę, ale o
    sposób, w jaki spławia się ludzi w AA. parę lat użerania się z
    niekompetencją (byłych) handlowców, siedzenia po nocach, bez urlopów,
    nawet sprzęt przynosiłem z domu :-), a na koniec kopniak w zadek i
    tekst, że prezes jest na nartach, więc więc o forsę mogę upomnieć się za
    jakieś dwa tygodnie. pomyślałem sobie, że spytam kogoś, czy w ogóle
    warto za te dwa tygodnie tracić czas...

    > W sumie uwazam w Altkom Akademii bylo duzo fajnych bonusow - dostep do
    > technologii, do wiedzy, do ludzi, mozliwosc udzialu w ciekawych projektach,
    > nielimitowany czas pracy...

    do technologii - tak, głównie open source'owych :-)

    największą zaletą AA byli (są jeszcze) ludzie, ale albo już uciekli,
    albo chałturzą po domach ze spadochronem pod ręką.

    > ps.
    > Kiedy sie z nimi rozstales? I znalazles juz cos nowego?

    praktycznie dwa miesiące temu. na brak pracy nigdy nie narzekałem, na
    razie bawię się we freelancera (www.labray.com).

    pozdrawiam,
    Łukasz (ex Java)