PracaGrupypl.praca.dyskusjedawni altkomowcy...Re: dawni altkomowcy...
  • Data: 2003-01-31 23:34:33
    Temat: Re: dawni altkomowcy...
    Od: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lukasz.sciborowski" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3E3AADBC.6000801@gazeta.pl...
    > witam,
    > szukam kontaktu z dawnymi pracownikami Altkom Akademii.
    > sam rozstałem się z tą firmą i do tej pory nie mogę doczekać się
    > pieniędzy, które w niej zarobiłem. wiem, że nie jestem pierwszym takim
    > przypadkiem, a praktyka niepłacenia zaległości jest w Altkomie normą.
    > pozdrawiam,
    > Łukasz
    6
    Ja nie liczylem za mocno na zalegle pieniadze z Altkomu. Co wiecej nie
    chcialo mi sie nawet dochodzic ile oni powinni mi jeszcze zaplacic.
    W Altkom Akademii zarabialem na umowe o prace 1000zl, reszte na umowe o
    dzielo czy cos takiego. Na poczatku nie bylo z tym problemow, umowy
    podpisywalem jak mi sie przypomnialo, albo jak mi ksiegowosc przypomniala. Z
    dokladnoscia do kilku dni kasa zawsze byla. Gdy zaczelo sie "dziac gorzej",
    zdalem sobie sprawe, ze nie mam zadnych mozliwosci wyegzekwowania naleznych
    mi moim zdaniem pieniedzy. Mialem podpisana wtedy tylko umowe o prace na
    1000zl, a umowy o dzielo - jakos juz nie. Altkom wyplacil mi (pewnie)
    wszystkie zalegle pensje z tytulu umowy o prace, i kilka z umow o dzielo.
    Najlepsze bylo gdy dostalem od nich ostatni przelew - cos kolo Listopada -
    zupelnie sie juz go nie spodziewalem. Sprawili mi nim naprawde duzo radosci
    ;) Podejrzewam ze byl to byla ostatnia rata wynagrodzenia z tytulu umowy o
    dzielo gdzies z Maja.
    Mysle jednak ze gdybym byl normalnie zatrudniony moze nawet za troche nizsza
    pensje, ale za to w calosci na umowe o prace, mniej bym sie denerwowal, i
    wiecej mial bym odlozone na emeryture, ale co tam.
    W sumie uwazam w Altkom Akademii bylo duzo fajnych bonusow - dostep do
    technologii, do wiedzy, do ludzi, mozliwosc udzialu w ciekawych projektach,
    nielimitowany czas pracy...

    ps.
    Kiedy sie z nimi rozstales? I znalazles juz cos nowego?

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz