PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy to jest legalne?
    Date: Thu, 6 Nov 2003 08:53:11 +0100

    > niech nie zglaszaja i nic nie robia. niech zasuwaja za darmo lub prawie
    > darmo.
    > nie szkoda mi wcale takich durakow.

    poprostu male masz pojecie o tym co naprawde sie dzieje.
    mam znajomego w pewnym supermarkecie dosc wysoko
    postawionego - kiedys mieli taki przypadek - kobiecinie
    zachcialo sie dochodzic swoich praw przez PIPe.
    info mieli z PIPy jeszcze zanim oficjalnie PIPa cokolwiek zrobila
    a kobieta juz siedziala na bezrobotnym. Inspektorzy PIPy gowno
    wykryli, kobiecina poszla do sadu. Na moje pytanie czy sie nie boja,
    znajomy powiedzial, ze "nie po to oplacaja najlepszych prawnikow,
    zeby przegrywac takie sprawy".
    Hipermarket to walec, ktory przejezdza po prawie wszystkim
    co mu staje na drodze. Moim zdaniem 80% spraw teoretycznie
    do wygrania, praktycznie skazanych jest na niepowodzenie.
    Masz watpliwosci ? Przyjrzyj sie Lodzi jak w tajemniczy sposob
    powstaly hipermarkety na terenach wylaczonych z jakiejkolwiek
    zabudowy (tzw kanaly nawietrzajace miasto).
    I co ? I stoja do dzisiaj a winnego nie ma.

    Naiwna

    MarcinP