PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy › Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
  • Data: 2006-08-16 21:53:49
    Temat: Re: czy sie stoi czy sie lezy 1000 ileś się nalezy
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Grafika, HTML, XHTML, CSS. Ogólnie - nie-programistyczny stuff.
    > Zupełnie przypadkiem to co zostało wymienione jako łatwy łup d
    > odorobienia.

    Może 10 lat temu czysty HTML by przeszedł. Teraz bez współpracy
    z programistą czegoś po stronie serwerowej to ja nie widzę za bardzo
    rynku. Firmy teraz sobie życzą CMSy, czy coś co same mogą edytować,
    a nie strony statyczne. Ja akurat siedzę w tym i zleceń mam od cholery.
    A współpracuję właśnie z grafikiem oraz gościem, który wyszukuje dobre
    zlecenia.

    I w tym kontekście Kira ma rację. Za taką stronkę 200 zł to naprawdę
    ułamek. Ceny bardziej oscylują w granicach 3-5 tyś zł.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl