PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy można przerwać staż absolwencki? › Re: czy można przerwać staż absolwencki?
  • Data: 2004-06-28 21:45:48
    Temat: Re: czy można przerwać staż absolwencki?
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik andy napisał:

    > I tu jest problem... żonie na stażu nie przysługuje urlop i nie ma jak
    > pojechać... :-| Taka trochę pułapka bez wyjścia....
    > Ale ja tam po prostu zadzwonię i zapytam.

    http://www.1praca.gov.pl/abc.php?id_doc=3220

    punkt 7:
    "Na wniosek bezrobotnego odbywającego staż lub przygotowanie zawodowe
    w miejscu pracy, pracodawca jest obowiązany do udzielenia dni wolnych
    w wymiarze 2 dni za każde 30 dni odbywania stażu lub przygotowania
    zawodowego w miejscu pracy. Za dni wolne przysługuje stypendium."

    a dodatkowo, porzucenie przez żonę stażu nie będzie z jej winy, ale z
    winy pracodawcy, który to zmienia jednostronnie umowę i zmusza do
    łamania prawa prze Twoją żonę.

    --
    Witiia