eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjecv do oceny › Re: cv do oceny
  • Data: 2005-09-05 16:47:29
    Temat: Re: cv do oceny
    Od: "--Negri--" <N...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Rafal Skoczylas" <n...@s...org> napisał

    > Formatowanie dokumentu przy pomocy spacji i enterów wskazuje raczej na
    > "bardzo podstawową", niż "bardzo dobrą" znajomość pakietu biurowego.
    >
    > Oprócz tego pierwsza strona sprawia na mnie dosyć słabe wrażenie
    > estetyczne. Jest jakaś taka rozrzucona, "niestabilna" (m.in. trzy różne
    > rodzaje wyrównania).

    Ta nieszczesna spacja pojawila sie niechcacy kiedy zmienialem dane do
    publikacji w internecie.

    Piszac o bardzo dobrej znajomosci Office'a patrzytlem na to przez pryzmat
    zawodu handlowca ktory wykonuje i na to co moze potencjalny pracodwca ode
    mnie wymagac. Kiedy ocenia to informatyk od razu widac roznice, no ale ja na
    informatyka nie aplikuje ;) Chodzi o to ze w ogloszeniach przewija sie caly
    czas "bardzo dobra znajomosc pakietu office", a w praktyce potrzebne jest to
    do przygotowania oferty handlowej.

    Mam jednak prosbe, napisz w kilku zdaniach co zrobic aby tekst nie
    rozjezdzal sie pod innymi edytorami. Takie praktyczne wskazowki przydaly by
    sie napewno nie tylko mi.


    Negri


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1