PracaGrupypl.praca.dyskusjecv do oceny › Re: cv do oceny
  • Data: 2005-09-06 09:05:03
    Temat: Re: cv do oceny
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    --Negri-- <N...@S...PL> napisał(a):

    > wpisałem to po to aby osoba ktora ma kilkadziesiat sekund na przejzenie cv
    > nie musiala liczyc tego w pamieci
    on nie liczy, dziala instynktownie, szczegolnie po ktorejs setce cv.ek ;)

    > moze stan cywilny nie jest taki wazny, ale pracodawca moze z tego
    > wywnioskowac ze jestem bardziej dyspozycyjny
    tutaj moglbym zadac pytanie kto jest bardziej _efektywny_, kawaler czy maz
    z dwojka dzieci, ktory ma rodzine na utrzymaniu? dyspozycyjnosc w tym
    przypadku dla mnie schodzi na plan dalszy. ale to temat rzeka dlatego
    pominmy:)
    jesli bedziesz mial byc dyspozycyjny a na robocie bedzie ci zalezalo to
    i tak bedziesz bez wzgledu na stan cywilny.

    > konkursach a nie dyplom
    >
    > uwierz, dyplom bylo o wiele trudniej zdobyc
    nie watpie, ale ci ktorzy cenia sobie solidna robote bardziej cenia efekty
    w pracy a nie dyplomy, ordery czy tez odznaczenia. dyplom dla takiej osoby
    jest co najwyzej milym akcentem.

    > to ze zdobylem doswiadczenie
    :)