PracaGrupypl.praca.dyskusjecos o Amwayu › Re: cos o Amwayu
    From: "RAJ" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cos o Amwayu
    Date: 5 Nov 2003 18:44:21 +0100

    > W kontekście pieniędzy czy jabłek (uczyli mnie na jabłkach)
    > to oznacza w praktycę nic :)

    W kontekscie pieniedzy zero to moga byc grube miliardy. :)

    > Nie rozumiem do końca systemu - dlatego pytam. Możesz przeliczyć
    > produkty, które zużyłeś na pieniądze - interesuje mnie korzyść
    > materialna (niekoniecznie stricte finansowa) jakiej doznałeś
    > - może być w produktach, które _sam_ zużyłeś (bo możliwe, że o nich
    > mowa (?)).

    Nie mowie o produktach ktore sam zuzylem/zuzywam.
    Mowie o pieniadzach ktore zyskalem, oraz o kosztach ktore ponioslem.

    Produkty dla siebie traktuje jako zero zyskow i zero kosztow z punktu widzenia
    biznesu.
    Bardziej obrazowo.
    Masz sklep. Masz w tym sklepie proszek do prania.
    Bierzesz ten proszek do domu.
    Ale zeby w kasie byla zgodnosc to musisz za niego zaplacic (bo przeciez firme
    czyli sklep cos ten proszek kosztowal).
    Czyli w zasadzie placisz sam sobie (ty jako osoba prywatna sobie jako firmie)
    bo w przeciwnym razie w kasie firmy powstaje manko.
    W wersji hardcorowej mozesz sobie jeszcze placic razem z prowizja ale ja wole
    jednak cene hurtowa. :)
    Poniewaz placisz cene hurtowa wiec sklep nic nie zyskal ale tez nic nie stracil.

    Moze wydawac sie to dziwne ale pamietaj ze zysk sklepu jest twoim zyskiem.

    Troche zakrecilem ale mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi.