PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić w takiej sytuacji ?Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Date: Thu, 20 Oct 2005 08:20:55 +0200

    netcomp napisał(a):
    > dlaczego zarzucacie mi oszustwo?
    > sprawę przedstawiłam otwarcie z nadzieją na rzeczowe sugestie
    > pisząc, że "zamierzam" przechorować ciąże miałam na uwadze swoje stanowisko
    > pracy
    Kazdy sie odniosl do tego co napisalas w pierwszym poscie... to rzutuje
    na cala reszte
    > mieszalnia lakierów o standardzie manufaktury nie jest miejscem odpowiednim
    > dla kobiety w ciąży
    > potwierdza to mój lekarz - nawiasem mówiąc z państwowej przychodni
    Rozumiem ze nie jest miejscem odpowiednim. Tak samo jak nie jest
    miejscem odpowiednim dla kobiety w ciazy praca w laboratorium z
    materialami promieniotworczymi. Dlatego tez czekamy ze staraniami o
    dzidziusia jak zona skonczy doktorat. Ze wzgledu na dobro dziecka.
    > czy pobieranie zasiłku chorobowego przez osobę do tego upoważnioną jest
    > przestępstwem ?
    Jesli jest sie faktycznie chory to nie. Ale Ty sama placzesz sie w
    zeznaniach - raz mowisz ze chcesz byc na zwolnieniu ze wzgledu na
    zagrozenie ciazy a raz ze "zamierzalas" albo ze dlatego iz masz byc
    zwolniona.
    > ciekawa jestem który z Was wiedząc, że będzie zwolniony z pracy nie szukałby
    > możliwości zwolnienia lekarskiego aby odroczyc ten moment i wyciągnąć ile
    > się da od pracodawcy. czy wtedy mam się obruszać tak jak Wy i twierdzić, że
    > to ja za to płacę?
    Ja bym pewnie nie szukal. Dlatego ze jesli sam bym sie zglosil do pracy
    w tejze firmie i na taka pensje jaka dostaje, to czemu mam pozniej sie
    odgrywac na pracodawcy ze mi za malo placil skoro sam sie na to zgodzilem?
    > dwójka moich dzieci będzie pracowała pewnie też na Waszą emeryturę,
    > chociaż pewnie Waszym zdaniem, genetyczna skłonność do kombinowania będzie
    > temu zdecydowanie przeczyć
    Poczekamy, zobaczmy. Moze Twoje dzieci beda na tyle zdolne i madre ze
    wyjada za granice i tam beda placic podatki i skladki emerytalne? A moze
    to ja wyjade za granice?
    > może jakaś kobieta mnie zrozumie ?
    Mysle ze moze Cie zrozumiec zarowno kobieta jak i mezczyzna... jesli
    uwazaja ze kapitalisci to najgorsze zlo na ziemi i nalezy ich doic do
    konca (bo przeciez nie wolno samemu byc kapitalista i trzeba u takiego
    kapitalisty pracowac, bo nie ma innych)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl