PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o HRK? › Re: co sadzicie o HRK?
  • Data: 2002-09-10 15:28:44
    Temat: Re: co sadzicie o HRK?
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:alkke8$po2$1@news.onet.pl...
> [...]

    Ta Pani mi tylko na maila odpisała, że dostała moje dokumenty, nic więcej.

    > Duzy minus - InfoStaff za chamskie odzywki pt. "Pan sobie wyobraza ze ja
    nie
    > mam co innego do roboty tylko szukac Panskiego faxu!!!" i "Nie jestesmy
    > posredniakiem, tylko interesuje nas realizacja konkretnych zlecen
    klientow".

    U mnie plus, dostałem od nich dwie oferty. Za pare dni mam rozmowe w dużej
    firmie.

    > Duzy minus za caloksztalt - firma BIGRAM za teksty podczas rozmowy:
    > "- Pam na naprawde FC?"
    > " Tez cos! ITS [Indywidaualny Tok Studiow] to u nas na SGHu kazdy mial"
    > " AE Wroclaw? Ja w ogole nie znam takiej uczelni...."

    Bardzo duży minus. Kiedyś jakaś damulka dzwoniła, ale do dziś nie wiem po
    co.

    > Moja jedna rada - omijac agencje szerokim lukiem i bron Boze nie czytac
    ich
    > wypocin jakie publikauja w dodatkach Gazeta Praca.

    Co do HRK.pl, ŚCIEMA jak nic. Już na ok. 10 ogłoszeń odpowiedziałem, i cisza
    jak makiem zasiał... mimo, że w poprzedniej pracy robiłem dokładnie to co
    potrzebowali.

    pzdr