PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o HRK?Re: co sadzicie o HRK?
  • Data: 2002-09-10 11:18:35
    Temat: Re: co sadzicie o HRK?
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW - może by tak zrobić ranking biur doradztwa oraz ich pracowników (in
    > plus oraz in minus)?
    > pierwsza kandydatura:
    > MAŁY plusik - osoba - Agnieszka Rajzner - (Most Wanted)

    Duzy minus - InfoStaff za chamskie odzywki pt. "Pan sobie wyobraza ze ja nie
    mam co innego do roboty tylko szukac Panskiego faxu!!!" i "Nie jestesmy
    posredniakiem, tylko interesuje nas realizacja konkretnych zlecen klientow".

    Duzy minus za caloksztalt - firma BIGRAM za teksty podczas rozmowy:
    "- Pam na naprawde FC?"
    " Tez cos! ITS [Indywidaualny Tok Studiow] to u nas na SGHu kazdy mial"
    " AE Wroclaw? Ja w ogole nie znam takiej uczelni...."

    Moja jedna rada - omijac agencje szerokim lukiem i bron Boze nie czytac ich
    wypocin jakie publikauja w dodatkach Gazeta Praca.

    pzdr

    jacek