eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o HRK? › Re: co sadzicie o HRK?
  • Data: 2002-09-17 10:42:09
    Temat: Re: co sadzicie o HRK?
    Od: j...@h...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Na forum padlo sporo zarzutow pod adresem naszej firmy – HRK. Pozwolcie
    Panstwo, ze na nie odpowiemy. Przepraszamy z gory za zwloke, ktora nie wynikla
    bynajmniej z lekcewazenia przez nas tej dyskusji, lecz z problemow technicznych.

    W kwestii zarzutow...

    Rozumiemy osoby, ktore wysylajac swoje zgloszenie na oferte oczekuja odpowiedzi
    od potencjalnego pracodawcy lub konsultanta. Zgadzamy się, ze ta odpowiedz
    powinna zostac wyslana. Musza Panstwo jednak zruzumiec, ze:

    1. System HRK.pl zostal zaprojektowany jako narzedzie pracy pracodawcy. Budujac
    system dalismy pracodawcom mozliwosc wysylania seryjnej korespondencji do
    kandydatow, jednak nie wszyscy z niej korzystaja. Nie możemy zmusic naszych
    klientow do korzystania z wszystkich mozliwosci systemu. Jeśli sami prowadza
    projekt rekrutacyjny, nie mamy mozliwosci podjecia w ich imieniu decyzji, jaka
    odpowiedz wyslac do kandydatow - z zaproszeniem na spotkanie, czy z
    podziekowaniem. Jeśli natomiast klient zleca nam przeprowadzenie calej
    rekrutacji, wtedy zawsze staramy się podziekowac wszystkim kandydatom, którzy
    nadeslali swoje dokujmenty.

    2.Podobnie wyglada sytuacja w przypadku ogloszen emitowanych w prasie. Jeśli
    klient korzysta z naszej pomocy tylko przy zamawianiu powierzchni na ogloszenie
    i projekcie graficznym tegoz – wszystkie dokumenty trafiaja do niego i sam
    decyduje, czy odpowiedziec kandydatowi, czy tez nie. Jeśli jestesmy
    dopowiedzialni za caly projekt – wysylamy informacje do kandydatow.

    3.Rynek pracy jaki jest – kazdy widzi. Jezeli od marca 2001 roku w naszym
    systemie zarejestrowalo się ponad 100 000 osob, a ofert jest kilkaset, trudno
    sie spodziewac, ze bedziemy mogli pomoc wszystkim, chocbysmy nie wiem jak
    bardzo chcieli. Na co dzien prowadzimy jednak wiele projektow rekrutacyjnych i
    za naszym posrednictwem wiele osob znajduje zatrudnienie. Dzieki temu wierzymy,
    ze nasza praca ma sens. Wysylane do Panstwa maile z prosba o aktualizacje
    danych sa po to, by zwiekszyc Panstwa szanse na rynku pracy – jesli
    przeszliscie Panstwo jakies nowe szkolenie –warto wpisac te informacje do
    systemu, bo moze sie okazac, ze pracodawca będzie wyszukiwal w bazie danych
    (np. po słowie kluczowym) kandydatow z takimi wlasnie umiejetnosciami. Nie
    chodzi zatem tylko o aktualizacje zwiazana ze zmiana miejsca pracy, ale o
    aktualizacje wszystkich danych, ktore moga sprawic, ze Panstwa kwalifikacje
    beda odpowiadaly wymaganiom pracodawcy.

    4.Recesja sprzyja budowaniu stereotypu konsultanta – bezdusznej osoby, która
    bez glebszej refleksji decyduje o tym, czy ktos dostanie prace, czy nie.
    Tymczasem ten stereotyp dalece odbiega od prawdy. Staramy sie swoja prace
    wykonywac sumiennie i profesjonalnie, jednak nie mamy wplywu na sytuacje na
    rynku pracy. Zarzuty zgloszone pod adresem HRK na forum wywolaly zywa dyskusje
    w naszej firmie – będziemy sie starali wprowadzic zmiany w systemie, ktore -
    mamy nadzieje - sprawia, ze stanie sie on bardziej przyjazny. Nie moga nas
    Panstwo jednak obarczac odpowiedzialnoscia za recesje, bezrobocie itd.

    Pozdrawiam,

    Joanna Razowska
    HRK SA


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1