PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-18 02:24:46
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrozum, że nie tylko o ubiór tu chodziło. Jeśli by był w tej koszulce, ale
    > reszte rozmowy prowadziłby profesjonalnie to nic bym nie miał, nawet może
    > cieszyłbym się, że w pracy jest swoboda w ubieraniu się. Ale tych wpadek z
    > ich strony było po prostu za dużo,
    No odnosze wrazenie, ze to ty ich odwaliles, a nie oni Ciebie ;-) Poprawia
    Ci to samopoczucie czy tak masz zawsze?
    Jeśli zawsze, to IMHO nie znajdziesz pracy...

    > choćby to, że nie zadzwonili do mnie, tylko wysłali maila żebym to
    > ja do nich zadzwonił.
    ROTFL ;-)))))))))))))))))))))
    O co Ci chodzi? A, dorozke powinni przyslac?

    > Teraz jestem już pewien, że ta rekrutacja to ściema i
    > pewnie mieli już kogoś na to miejsce.
    No masz zajeb...ste powody do tego, zeby byc pewnym ;-)
    Podziwiam twoja logike - jest chyba lekko "fuzzy", a raczej "crazy" ;-)
    A wiesz, ze niektorzy (byc moze potencjalnie twoi) pracodawcy tez to
    wszystko czytaja?
    I po przeczytaniu tego nigdy cie nie zatrudnia?

    Nie zycze powodzenia, bo to i tak nic nie da.

    Pozdrawiam natomiast, bo zdrowia nigdy nie za wiele.
    PiotrG