PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-18 03:10:41
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wysnuwali wnioski na pierwotnie zadane pytanie. A jeśli ktoś mnie atakuje,
    > to normalną rzeczą jest obrona, prawda?
    Nawet, gdy nie masz racji? To jest chore.
    Mialem kiedys takiego podwladnego. Jak cos spieprzyl (mimo, ze dobry byl
    naprawde, zdarzalo sie - kazdemu sie moze zdarzyc), nie potrafil rozmawiac o
    tym, jak to naprawic - potrafil sie tylko tlumaczyc: w/g niego to klient nie
    mial racji, a w ogole to powinno byc inaczej, i w dokumentacji do sprzetu
    jest blad, a on jej zaufal (tej dokumentacji oczywiscie)...
    Dzieki niemu polecialy w kosmos 2 kontrakty za grube $$$. Za kazdym razem z
    tego samego powodu - nie umial sie przyznac klientowi, ze czegos nie
    wiedzial, i opowiadal bajki (a w scislych dziedzinach - IT - bajki wychodza
    migiem!). Ci klienci, ktorzy potem chcieli jeszcze z nami rozmawiac,
    prosili - niech tylko nie przyjezdza ten gostek.
    Gostek juz nie pracuje. I nikt go dobrze nie wspomina.

    Jesli bym mial z toba rozmawiac na temat pracy, balbym sie, ze bedziesz taki
    sam. Dziekuje - postoje;-)

    PiotrG