PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: 16 Jun 2003 19:56:47 -0700

    "Witiia" <K...@o...pl> writes:

    [..]

    > Boniu!!! Czemu się tak mnie uczepiłeś? Poprosiłem o jakąś radę odnośnie
    > moich ostatnich niepowodzeń. Dodatkowo napisałem, że nie spodobał mi się
    > sposób prowadzenia rekrutacji, a byłem na wielu rozmowach i mam do czego
    > porównywać.
    > A Ty od razu zaatakowałeś moją osobę, a nie problem. Myślę, że wiele osób

    no i nie dalo ci to nic do myslenia? zreszta, pare juz osob ci
    napisalo, gdzie problem lezy: w tobie.

    > starających się dostać pracę jest traktowanych w ten sposób. Tzn. pracodawca
    > tylko sam wymaga dobrej prezentacji kandydata, a sam nie stara się jak
    > najlepiej wypaść przed pracownikiem. Przecież pracodawca także musi zachęcić
    > pracownika, aby po rozmowie w siedzibie firmy dalej był nią zainteresowany.
    > Jeśli rozniesie się pogłoska, że w danej firmie było się traktowanym "z
    > góry" to na pewno mniej osób będzie się starało o pracę w tej firmie, co
    > jest chyba niekorzystne dla niej samej, bo ma mniejszy wybór kandydatów. Bo

    ty chlopie zejdz na ziemie.
    taka firma jak microsoft jest powszechnie znana (a przynajmniej jej
    headquaters w redmond) z tego, jak gownianie u nich wygladaja
    interview.

    i co? dalej tlumy wala drzwiami i oknami do nich.
    podobnie do industrial light & magic - mimo, ze rowniez gownianie
    traktuja programistow na iterview i mimo, ze placa znacznie mniej, niz
    firmy z doliny krzemowej.

    a wiesz czemu tak jest? pomysl, drogi watsonie a potem nie zadawaj juz
    takich pytan, bo to zal az sie robi.

    > co z tego, że jakaś osoba się firmie spodoba, jeśli firma się kandydatowi
    > nie spodoba? Wtedy potencjalnie najlepsza osoba nie zostanie pracownikiem ->
    > muszą wziąć kogoś "gorszego", co może przełożyć się na mniejsze zyski.

    "potencjalnie najlepsze osoby" w danej branzy sa doskonale wszystkim
    znane i to za nimi biegaja pracodawcy, a nie na odwrot.
    to ich sie przekonuje i im oferuje.

    ty do takich nie nalezysz najwyrazniej, skoro skarzysz sie na klopoty
    w znalezieniu pracy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net