PracaGrupypl.praca.dyskusjechorobowe na wypowiedzeniu › Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    From: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Date: Thu, 08 Jul 2004 10:14:43 +0200

    Harry wrote:

    > Hmm.
    > Jest takiew powiedzenie "Swiat zbudowany na g@#nie jest. Nie srasz Ty sra
    > kto inny." To smutne ale prawdziwe.

    To nie znaczy, ze mam pozwalac sie 'dymac' przez innych. Jesli place
    ZUS, a Ty masz zamiar go wyludzac kosztem mnie i innych, ktorzy uczciwie
    placa, to najzwyczajniej 'dymasz' innych.

    > Przez ostatni rok wykonywalam prace okolo pieciu osób patrzac na realia
    > mojej firmy. Bedac za granica obslugiwalam biuro, koordynowalam bardzo wazne
    > Wydarzenia ktore odbywaly sie jednoczesnie w wielu miejscach, bralam na leb
    > wiecej niz moglam uciagnac bo chcialam sie poswiecie.

    Super.

    > Zebralam wysokie noty, i po ch@#j mi one gdy w 1 chwili w/g widzimisia szefa
    > zostaje wydalona. Przez moja prace madszarpnelam zdrowie, pzycie rodzinne,
    > przyjaciol.

    OK.

    > I nie jestem polaczek cwaniaczek. Pomyslane o usunieciu bylo
    > dobrze.. w okresie wakacji bym za szybko nic nie znalazla.
    > A pracodawca okazal sie dla mnie niczym.

    Nie? Lewe zwolnienia to kombinatorstwo i cwaniactwo. Wyludzanie
    pieniedzy z ZUSu to kombinatorstwo.

    Rozumiem Cie, ze masz zal do swojego szefa. Ale po pierwsze, to nie ja
    jestem Twoim szefem, a po drugie to nie chce byc 'dymany' na kase przez
    jakichkolwiek kombinatorow. Jesli masz problem z szefem, to rozwiaz go z
    NIM osobiscie. Ale wyludzajac kase, na ktora m.in. ja sie skladam,
    oszukujesz innych. Jesli nie potrafisz zalatwic sprawy z szefem, to Twoj
    problem. I nie powinno to byc moim problemem.

    > Moje grosze o ktore zapytuje sa
    > niczym w porównaniu ze zwolnieniami Cwaniaczków

    Kombinujac lewe zwolnienia, sama wpadasz do grupy cwaniaczkow.

    > co zarabiaja z 15000 i OD
    > TEGO im zus musi odpalac dzialke.

    To, ze ktos zarabia duzo, to znaczy, ze jest cwaniakiem? Ech, te
    stereotypy z czasow komuny...

    > pomysl o takich.

    Nie musze o kims myslec. Cwaniactwo jest cwaniactwem. Bez wzgledu na to,
    jakiej kwoty dotyczy. Zacznij uczciwosc od siebie, a pozniej zwracaj
    uwage na innych.

    > Moze zam do nich
    > nalezysz.

    Bez komentarza.