PracaGrupypl.praca.dyskusjechorobowe na wypowiedzeniu › Re: chorobowe na wypowiedzeniu
  • Data: 2004-07-09 07:22:50
    Temat: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: "Marcin Zieba" <m...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Tak pisze Fabio:

    <CUT>

    > Oczywiscie, ze nie jest fajna. Ale to nie oznacza tez, ze mozna krasc
    > i oszukiwac. Dla pedofilia perpektywa zycia bez dzieci tez nie jest
    > fajna, a to nie znaczy, ze powinien prowadzic przedszkole.
    > Kombinatorstwo to oszustwo. A pobieranie nienaleznych pieniedzy to
    > wyludzenie. Nazwijmy rzeczy po imieniu. To trzy.

    Czy mowisz to wszystkim mieszkancom swojej rodzinnej miesciny w
    zachodniopomorskim, ktorzy bedac w pelni sil pobieraja rente? Zapewne jest
    tam takich sporo...
    Ty, czlowiek swiatowy, ktory jeszcze niedawno wysiadl na dworcu centralnym z
    jedna walizka w reku, a dzis juz zarzadza zespolem ludzkim w branzy IT,
    moglbys im sporo doradzic.

    > Nie oceniam zbyt pochopnie, ale nie podoba mi sie to, ze Polska stala
    > sie miejscem Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    > wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem, jesli placisz ZUS. To
    > piec.

    Znowu zaczynasz narzekac? Miales wyjechac do Anglii, a wyjechales na
    Tarchomin, gdzie praktycznie Warszawiaka nie spotkasz. A jak wszyscy dookola
    narzekaja, bo tez im w tej Warszawie tak ciezko, to jest to samonakrecajaca
    sie sprezyna malkontenctwa. A poniewaz takie malkontenctwo sie udziela innym
    ludziom, to mam prosbe - albo wciel w zycie swoj pierwszy - emigracyjny
    plan, albo przestan epatowac swoimi smetnymi wynurzeniami na publicznych
    forach.
    MZ