PracaGrupypl.praca.dyskusjechorobowe na wypowiedzeniuRe: chorobowe na wypowiedzeniu
  • Data: 2004-07-08 19:01:22
    Temat: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fabio w news:ccit3j$fsj$1@shodan.interia.pl napisał(a):

    > nie podoba mi sie to, ze Polska stala sie miejscem
    > Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    > wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem,

    Bylem jeszcze nastolatkiem, gdy natknalem sie na ladna sentencje - semper
    homo bonus tiro est, czyli dobry czlowiek jest wiecznym nowicjuszem. Nie
    brakowalo okazji, w ktorych moglem sie przekonac, ze jest to prawda. Mimo
    to staram sie postepowac zgodnie z wlasnym 'kodeksem honorowym'. Chociaz
    finansowo na tym trace, to jednak zyje w zgodzie z wlasnym sumieniem, a to
    jest dla mnie wazniejsze. Na domek z basenem przyjdzie mi z tego powodu
    dluzej poczekac, ale i tak go bede miec ;-) Ale szczerze mowiac nie wiem
    czy nie zaczalbym kombinowac gdybym na przyklad mial dzieci do wykarmienia,
    a ich byt bylby zagrozony.

    pozdrawiam
    --
    Greg