PracaGrupypl.praca.dyskusjechorobowe na wypowiedzeniu › Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    From: "Harry" <H...@l...co.uk>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Date: Thu, 8 Jul 2004 09:54:06 +0200

    Uzytkownik "Fabio" <f...@a...inet.alpha.pl> napisal w wiadomosci
    news:ccit3j$fsj$1@shodan.interia.pl...

    > sie miejscem Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    > wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem, jesli placisz ZUS. To piec.
    >
    > Szesc nie bedzie, bo nie ma po co.

    Hmm.
    Jest takiew powiedzenie "Swiat zbudowany na g@#nie jest. Nie srasz Ty sra
    kto inny." To smutne ale prawdziwe.
    Przez ostatni rok wykonywalam prace okolo pieciu osób patrzac na realia
    mojej firmy. Bedac za granica obslugiwalam biuro, koordynowalam bardzo wazne
    Wydarzenia ktore odbywaly sie jednoczesnie w wielu miejscach, bralam na leb
    wiecej niz moglam uciagnac bo chcialam sie poswiecie.
    Zebralam wysokie noty, i po ch@#j mi one gdy w 1 chwili w/g widzimisia szefa
    zostaje wydalona. Przez moja prace madszarpnelam zdrowie, pzycie rodzinne,
    przyjaciol. I nie jestem polaczek cwaniaczek. Pomyslane o usunieciu bylo
    dobrze.. w okresie wakacji bym za szybko nic nie znalazla.
    A pracodawca okazal sie dla mnie niczym. Moje grosze o ktore zapytuje sa
    niczym w porównaniu ze zwolnieniami Cwaniaczków co zarabiaja z 15000 i OD
    TEGO im zus musi odpalac dzialke. pomysl o takich. Moze zam do nich
    nalezysz.

    To po "siedem"

    K.