PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo?????? › Re: chałupnictwo??????
    From: Mackosa <mackosa@_USUN_TO_wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chałupnictwo??????
    Date: Wed, 29 Jan 2003 02:38:31 +0100

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Witam! Co sądzicie o chałupnictwie?? Czy faktycznie można na tym trochę
    > zarobić?? Słyszałam, że jest mnustwo oszustów, jak ich wykryć??!! Poza tym
    > znalazłam bardzo ciekawą ofertę dotyczącą, np. odbierania zgłoszeń
    > telefonicznych lub koloportażu. Co w tym ciekawego?? Otóż, nie trzeba płacić
    > za materiały potrzebne do rozpoczęcia pracy, np. nie płacimy ani grosza za
    > ulotki. Czy warto spróbować??

    Chalupnictwo - latwiej chyba znalezc normalna prace niz trafic na
    uczciwa osobe/firme oferujaca ten rodzaj wspolpracy.
    Co do odbierania ogloszen to jest to nic innego jak pseudo outsouring
    firmy, ktora widocznie wydala troszke na reklame i musza jakos taniej
    kontaktowac sie z Klientem. Ale jesli to beda przyzwoite pieniadze to
    czemu nie ?
    Kolportaz to raczej marne pieniadze.

    Uwazaj na wszelkiego rodzaju, nawet drobne inwestycje w kontakcie z
    taka/takimi firmami. Nie mowie, ze kazda to oszuscie, ale tyle tego sie
    teraz kreci po swiecie.

    Pozdrawiam,
    Mackosa