PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo?????? › Re: chałupnictwo??????
  • Data: 2003-01-28 23:12:39
    Temat: Re: chałupnictwo??????
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Czyli nikt z obecnych na tej liście lub ktokolwiek z waszych znajomych nie
    > zarobił jeszcze na chałupnictwie????????????????

    A jak mozna zarobic na czyms na czym prawdopodobienstwo trafienia
    wygranej jest podobne do toto-lotka?

    Zeby nie byc pesymista - pomagalem kiedys matce przy kopertowaniu i
    naklejaniu adresow, ale bylo to w latach 80, kiedy tzw. technika biurowa
    byla na poziomie maszyny do pisania.

    Obecnie probowalem, ale np. dzwoniac pod ogloszenie - praca w domu, 900
    brutto, zostalem uraczony pieknym komunikatem, zeby zadzwonic pod numer
    07 00 ... (kolejnosc i grupowanie cyfr jest tutaj wazne, bo kazdy wie,
    ze nie nalezy dzwonic na numery 0 700, ale nie na 07 00 ;). Identyczny
    numer, ale z ogloszeniem o skladaniu dlugopisow i zakonczony niestety
    dzwonieniem pod wspomniany numer miala starsza znajoma mojej matki.

    Flyer