PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo?????? › Re: chałupnictwo??????
  • Data: 2003-01-31 09:19:42
    Temat: Re: chałupnictwo??????
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A zapytam, zeby Anna C. sie nie wpakowala w kolejny g.. -

    - zarabiali czy
    - dostali za pieniadze jakies prymitywne urzadzenia i ulotki od
    producenta sprzetu i dalej mieli sobie radzic sami (model mi znany, ale
    nie osobiscie ;) )

    Flyer

    ....w kolejne ???

    Zarabiali, trudno mi teraz powiedzieć jakie to były kwoty, ale raczej to nie
    było "dorabianie".
    Dostali materiały, ktoś przywoził zużyte produkty i odbierał po regeneracji.
    Wszystko działo się w obrębie miasta, więc pewnie im się to opłacało. Jestem
    sceptycznie nastawiony
    do przesyłania produktów przez pół polski, bo na tym logicznie rzecz biorąc
    nie da się zarobić.

    Tomek