PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-05 13:43:18
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:

    > "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    .usun...

    > A to ciekawe, naprawde nie spotaklem sie ani na grupie, ani w wynikach
    > sondazu "obopu CBOSu", z tym by wieszkosc Polakow stwierdzala, ze:
    > "Wola zasuwac na ten durny etat, nawet za 600 PLN miesiecznie, a na
    > zlecenie kreca nosem - nawet jesliby mogli zarobic 3 razy tyle."

    bo to sa slowa moje, nieco przekoloryzowane.

    ale do takich wnioskow mozna dojsc jak znaczacy procent badanych
    bezrobotnych odpowiada, ze woli kiepsko oplacana prace na etat od umowy
    zlecenia czy o dzielo, chociazby byla 2-3 razy lepiej platna.

    ludziom tym wydaje sie, ze lepsza praca niskoplatna ale stala i pewna.
    tymczasem zadna praca nie jest pewna; z kazdego etatu mozna byc
    zwolnionym i jedyne co sie dostanie w najlepszym razie to bedzie
    trzymiesieczna odprawa (o ile taka przysluguje).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun