PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-06 07:06:34
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031105153146.1b68ecd2.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > no to wlasnie pisze o tym, ze to ZLUDZENIE, ta incydentalnosc
    > umowy-zlecenia i "trwalosc" umowy o prace.
    > jedyna roznica w praktyce to tryb zwalniania.
    >
    > ja np. pracujac jeszcze w Polsce wolalam pracowac na umowe-zlecenia z
    > prostego wzzgledu: w razie znalezienia sobie lepszej roboty czy tez
    > totalnego popsucia stosunkow w starej moglam prace olac praktycznie od
    > reki.

    No i wlasnie dlatego preferujesz zlecenie - bo NIE JEST trwale, a nie
    dlatego, ze jest rownie trwale. Umowa o prace jest trwalsza dla obu stron -
    to nie jest zludzenie. W znakomitej wiekszosci przypadku firma jesli tworzy
    normalne stanowisko - z umowa o prace - robi to z ta mysla, ze nie jesto to
    cos chwilowego, lecz bardziej stalego, inaczej oplaca sie bardziej zlecenie.
    Zycie to weryfikuje w tym sensie, ze nie zawsze tak jest - ja pisze o
    sytuacjach typowych.