PracaGrupypl.praca.dyskusjebabysitter › Re: babysitter
  • Data: 2004-08-14 14:53:53
    Temat: Re: babysitter
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Kopka-Nowakowska" <e...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cfil7h$br7$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakie są stawki godzinowe dla opiekunek do dzieci w Warszawie? Ile
    > zapłacić za opiekę nad 2 dzieci (4 lata i 2,5 roku) na 2-3 godziny
    > dziennie (spacerki)... Ma to być moja przyjaciółka, która sobie doskonale
    > z maluchami radzi, jednak (jak twierdzi) nie jest zawodową "babysitter".

    Jeśli to nie jest osoba, której profesję stanowi opiekowanie się dziećmi, a
    na dodatek jeżeli ma być to Twoja przyjaciółka, to... ja się zsatanawiam,
    skąd to pytanie. Osobiście dzieckiem / dziećmi swojej przyjaciółki zajęłabym
    się za darmo i pieniędzy nigdy bym od niej nie wzięła. Może po rpostu od
    czasu do czasu jakoś jej się zrewanżujesz, zamiast tak oficjalnie....?

    Pozdr.
    D.