PracaGrupypl.praca.dyskusje › babysitter

  • 1. Data: 2004-08-13 15:03:13
    Temat: babysitter
    Od: "Ewa Kopka-Nowakowska" <e...@W...gazeta.pl>

    Jakie są stawki godzinowe dla opiekunek do dzieci w Warszawie? Ile zapłacić
    za opiekę nad 2 dzieci (4 lata i 2,5 roku) na 2-3 godziny dziennie
    (spacerki)... Ma to być moja przyjaciółka, która sobie doskonale z maluchami
    radzi, jednak (jak twierdzi) nie jest zawodową "babysitter".
    Proszę o pomoc
    E.

  • 2. Data: 2004-08-13 20:57:07
    Temat: Re: babysitter
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    "Ewa Kopka-Nowakowska" <e...@W...gazeta.pl> skrev i meddelandet
> [...]
    > dziennie (spacerki)... Ma to być moja przyjaciółka, która sobie
    > doskonale z maluchami radzi, jednak (jak twierdzi) nie jest zawodową

    Poslij to na pl.soc.dzieci

    --
    Ania Björk

  • 3. Data: 2004-08-14 14:53:53
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Ewa Kopka-Nowakowska" <e...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cfil7h$br7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > z maluchami radzi, jednak (jak twierdzi) nie jest zawodową "babysitter".

    Jeśli to nie jest osoba, której profesję stanowi opiekowanie się dziećmi, a
    na dodatek jeżeli ma być to Twoja przyjaciółka, to... ja się zsatanawiam,
    skąd to pytanie. Osobiście dzieckiem / dziećmi swojej przyjaciółki zajęłabym
    się za darmo i pieniędzy nigdy bym od niej nie wzięła. Może po rpostu od
    czasu do czasu jakoś jej się zrewanżujesz, zamiast tak oficjalnie....?

    Pozdr.
    D.

  • 4. Data: 2004-08-15 13:47:47
    Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl>

> [...]
    > się za darmo i pieniędzy nigdy bym od niej nie wzięła. Może po rpostu od
    > czasu do czasu jakoś jej się zrewanżujesz, zamiast tak oficjalnie....?

    zajelabys sie dwojka dzieci codziennie(!) ot tak?
    mam takie niesmiale pytanko - masz dzieci?
    ja mam jedno (trzyletni chlopiec) i z cala pewnoscia zaplacilambym osobie
    opiekujacej sie dziecmi bo zdaje sobie sprawe ze opieka nad dwojka dzieci
    dzien w dzien nawet na te 2-3 godziny to jednak (ciezka) praca...

    kasiatoya

  • 5. Data: 2004-08-15 15:22:37
    Od: "Ewa Kopk-Nowakowska" <e...@N...gazeta.pl>

    dziękuję, wrzucę to na pl.soc.dzieci...
    a przy moich synkac hto jest wyjątkowo ciężka praca. Chcęj jej zapłacić,a i
    owsze, bo w czasie, kiedy ona będzie niańaczyć moje dzieci ja będęzarabiać i
    to by było nie fair, gdyby ona nic z tego nie miałą, poza uśmiechem dziecka ;)