PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie dyscyplinarne (?) - co potem › Re: Zwolnienie dyscyplinarne [OT]
  • Data: 2005-08-22 10:56:52
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne [OT]
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym spytać o 3 rzeczy:
    > 1.Gdzie można znaleźć jakie są podstawowe obowiązki pracownika (przy
    okazji
    > pracodawcy też).

    KP- ogolnie,
    bardziej szczegolowo- regulamin pracy, umowa o prace, wyszczegolnienie
    (przydzial) obowiazkow, opis satnowiska pracy - w zaleznosci od firmy i
    obowiazujacych standardow

    > 2.Gdzie można znaleźć wykładnię (definicję) pojęcia "polecenie służbowe"?
    np tu, (pierwsze co mi sie nawinelo w google'u
    http://www.prokuratura.walbrzych.pl/slownik.htm#POLE
    CENIE%20SŁUŻBOWE

    > 3.Jakie zasady regulują prawo pracownika do zażądania wydania polecenia
    > służbowego na piśmie?

    Poprostu mozesz zazadac wydania polecenia na pismie. Zazwyczaj robi tak
    pracodawca kiedy jest mu to z jakiegos powodu na reke.

    W momencie zazadania wydania polecenia na pismie zapewne zostanie oceniony
    jako (niezaleznie od przyczyn) "niepewny" pracownik szukajacy hakow na
    pracodawce. latwiej nagrac, np na dyktafon w komorce
    --
    Jackare