PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie dyscyplinarne (?) - co potem › Re: Zwolnienie dyscyplinarne [OT]
  • Data: 2005-08-22 10:48:06
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne [OT]
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:debspa$jn6$1@atlantis.news.tpi.pl Jackare

    > O ile wiem możliwość wydania skutecznie "polecenia służbowego" wymaga
    > istnienia "zależności służbowej" związanej najczęściej ze stosunkiem pracy.
    > Chciałbym spytać o 3 rzeczy:
    > 1.Gdzie można znaleźć jakie są podstawowe obowiązki pracownika (przy okazji
    > pracodawcy też).
    KP + regulamin pracy...

    > 2.Gdzie można znaleźć wykładnię (definicję) pojęcia "polecenie służbowe"?

    > 3.Jakie zasady regulują prawo pracownika do zażądania wydania polecenia
    > służbowego na piśmie?

    na 2 pozostale nie ma wprost odpowiedzi w KP... jednakze jest to kazde
    polecenie wydane przez przelozonego (z Twojej firmy..) niesprzeczne z
    obowiazujacym prawem, a zwiazana z wykonywana praca lub stanowiskiem...
    Polecenie służbowe powinno być skierowane do konkretnie oznaczonego
    pracownika, bo tylko wtedy można mu przypisać odpowiedzialność za
    wykonanie powierzonego zadania
    Jak pracodawca bedzie chcial to pozniej wykorzystac, to i tak wyda go na
    pismie.. :) - bo latwiej bedzie mu to udowodnic..

    Pozdrawiam...