PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łą czcie się, bo mnie zasz
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łą czcie się, bo mnie zasz
    Date: Fri, 09 Sep 2005 19:09:01 +0200

    Re to: stokrotka [9 Sep 2005 18:55:38 +0200]:

    > Reguł może i tak, ale powszechnie wiadomo, że nauka otografii
    > ma sens tylko do 10 roku życia.

    Malo powszechnie chyba, bo ja to akurat pierwsze slysze. Natomiast
    widzialam ludzi, ktorzy w ogole uczyli sie poprawnie pisac w wieku
    wrecz podeszlym, na wlasne zyczenie i z wlasnej checi, i nie widze
    jakos braku sensu.

    > Ortografia to jest NAWYK,
    > często nielogiczny,
    > który ludzie ciężko myslący i ociężali umysłowo,
    > narzucają bezmyślnie następnym, pokoleniom

    Powtarzasz sie. Myslisz, ze jak bedziesz to powtarzac jak mantre,
    to stanie sie prawda? Nie stanie sie, nadal zostaniesz tylko leniem,
    ktoremu sie nie chce wlasnego jezyka nauczyc.

    Kira