PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej`Re: Zlodziej`
  • Data: 2006-02-27 10:16:56
    Temat: Re: Zlodziej`
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestes pomocnica zlodzieja. Odpowiedz na pytanie - jesli ktos Cie bedzie
    > okradnie w autobusie a ktorys z pasazerow bedzie to widzial, to co
    > powinien wg Ciebie zrobic? Zareagowac jakos, zeznawac na policji? Czy
    > tez olac sprawe, wychodzac z zalozenia ze nie bedzie kapusiem?

    Własnie spotkałam sie kiedys z takim przypadkiem kiedy to kieszonkowiec
    okradł kobiete w autobusie ,a inna to widziała i zaczeła
    wrzeszczeć....złodziej ja zapamiętał( to mała miescina) i wiesz co sie
    stało??? pociął żyletką twarz kobiecie przy najbliższej okazji....
    Więc jesli ja o tym wiem, to mam ryzykować życiem??
    Nie w mojej miejscowosci, w której prawie wszyscy znają sie "z widzenia":))