eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Date: Mon, 25 Sep 2006 12:15:47 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <ef8a8j$vh2$2@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl> <ef0nfd$42f$1@news.onet.pl>
    <ef0ntt$jmo$1@nemesis.news.tpi.pl> <ef0ve8$hae$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <ef113k$2nmo$1@news2.ipartners.pl> <ef81fh$qtf$1@news.onet.pl>
    <ef825u$ea2$1@news2.ipartners.pl> <ef82s5$qtf$3@news.onet.pl>
    <ef839l$f04$1@news2.ipartners.pl> <ef83mv$4v2$1@news.onet.pl>
    <ef84f1$fn2$1@news2.ipartners.pl> <ef8848$rmr$1@inews.gazeta.pl>
    <ef88fq$i7c$1@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: kaczus@_antyspam_poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 157.25.164.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1159179348 32290 157.25.164.34 (25 Sep 2006 10:15:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Sep 2006 10:15:48 +0000 (UTC)
    X-Sender: akuP6HzSQ5VXrPJayTP6zcJ6DnYfnTHf
    In-Reply-To: <ef88fq$i7c$1@news2.ipartners.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:192086
    [ ukryj nagłówki ]

    Any User wrote:
    >>> 3. Proponowane przeze mnie metody pozwolą na kilkusetprocentowy
    >>> przyrost ilości programistów na rynku pracy.
    >>
    >> Ze zlej strony do tego podchodzisz. Model, ktory dobrze funkcjonuje w
    >> wielu panstwach, to rozdzielenie studiow "naukowych" i "zawodowych".
    >>
    >> Jesli ktos ma miec to szersze i glebsze zrozumienie umozliwiajace
    >> prace tworcza, projektowa, analityczna itp., to niestety trzeba zaczac
    >> od teorii i dobrego zrozumienia tego, na czym sie to wszystko opiera,
    >> a potem przerabiac praktyke juz w jej swietle. Jesli ktos ma byc
    >> sprawnym rzemieslnikiem, to przerabia tylko praktyke, ale w troche
    >> inny sposob niz ci, ktorzy ja przerabiaja po teorii (np. inny stopien
    >> szczegolowosci). Dlatego nie da sie upchnac jednego i drugiego toku
    >> naczania we wspolny grafik bez szkody dla ktorejs z dwoch
    >> zainteresowanych roznymi celami grup.
    >>
    >> Zgadzam sie z Toba, ze na rynku jest miejsce i zapotrzebowanie na obie
    >> grupy, o ktorych piszesz, ale pomysl wspolnej edukacji jest
    >> nieporozumieniem.
    >
    > Możliwe. Z drugiej jednak strony ktoś, kto nawet skończył "wyższą szkołę
    > zawodową programowania" będzie miał zawsze mniejszy prestiż od kogoś,
    > kto skończył 5 semestrów informatyki na politechnice i nawet nie ma
    > dyplomu. Ale generalnie masz rację. Niestety nie zanosi się na tworzenie
    > takich "wyższych szkół zawodowych programowania"...

    Z programowaniem to akurat nie wiem, nie interesowalem sie az tak bardzo
    tym, ale swojego czasu na Politechnice Lodzkiej byl Collage przy FTIMSie
    i tam wlasnie uczono rzemieslnikow.


    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl
    nie zapomnij zamówić Total Amigi (Polska Edycja)
    http://www.ppa.pl/totalamiga/#zamowienia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1