eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady sprzedawania banerów reklamowych w InternecieRe: Zasady sprzedawania banerów reklamowych w Internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasady sprzedawania banerów reklamowych w Internecie
    Date: Mon, 21 Nov 2005 11:11:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <dls6if$p38$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dlkmp7$6hn$1@atlantis.news.tpi.pl> <dlrtd1$s1f$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: auk202.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1132567951 25704 83.27.18.202 (21 Nov 2005 10:12:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Nov 2005 10:12:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:168976
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dlrtd1$s1f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >>
    >> Chciałbym otworzyć stronę, na której osoby prywatne lub firmy
    >> prywatne (nie państwowe, bo w tym przypadku bez faktur pewnie by się
    >> nie obyło) mogłyby wykupywać miejsce na reklamę w postaci banerów.
    >> Mam wieć pytania:
    >>
    > Powinienes zaczac od prostej analizy:
    >
    > aby ktos wykupil u Ciebie miejsce na baner- musisz miec potezna statystyke
    > odwiedzin rzędu kilku tysiecy odwiedzin (niepowtarzalnych) dziennie.

    Facet prosil o pomoc w przepisach, a nie analize biznes-planu, odnosnie
    ktorego nie mamy zreszta blizszych informacji.
    To z tymi kilkoma tysiacami odwiedzin dziennie to nieprawda - ja kiedys
    dostalam oferte umieszczenia bannera na stronie, ktora miala 50-100
    odwiedzin dziennie. Strona byla oczywiscie mocno niszowa i na tyle
    wyrozniajaca sie w niszy, ze kazdy internauta zainteresowany nisza musial na
    nia trafic i zwykle na nia powracal. W sytuacji takiej jak waskie
    zainteresowanie, wiezi grupowe w kregu zainteresowan i osobisty autorytet
    osoby prowadzacej "glowna witryne niszy" ukierunkowana reklama na takiej
    stronie ma dosc duza klikalnosc i duza konwersje, poniewaz jej obecnosc na
    takiej stronie nosi znamiona "polecania przez autora", zwlaszcza gdy reklama
    jest przez dluzszy czas jedna i ta sama i nie ma dopisku "redakcja serwisu
    nie odpowiada za tresc reklam". W bardzo wielu przypadkach cos takiego jest
    znacznie bardziej oplacalne dla reklamodawcy niz baner na onecie, na ktory
    kliknie bardzo mala ilosc sposrod uodpornionych na reklamy gosci, a zakupu
    dokona jeszcze mniej.

    I.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1