eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady sprzedawania banerów reklamowych w InternecieRe: Zasady sprzedawania banerów reklamowych w Internecie
  • Data: 2005-11-21 10:11:43
    Temat: Re: Zasady sprzedawania banerów reklamowych w Internecie
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dlrtd1$s1f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >>
    >> Chciałbym otworzyć stronę, na której osoby prywatne lub firmy
    >> prywatne (nie państwowe, bo w tym przypadku bez faktur pewnie by się
    >> nie obyło) mogłyby wykupywać miejsce na reklamę w postaci banerów.
    >> Mam wieć pytania:
    >>
    > Powinienes zaczac od prostej analizy:
    >
    > aby ktos wykupil u Ciebie miejsce na baner- musisz miec potezna statystyke
    > odwiedzin rzędu kilku tysiecy odwiedzin (niepowtarzalnych) dziennie.

    Facet prosil o pomoc w przepisach, a nie analize biznes-planu, odnosnie
    ktorego nie mamy zreszta blizszych informacji.
    To z tymi kilkoma tysiacami odwiedzin dziennie to nieprawda - ja kiedys
    dostalam oferte umieszczenia bannera na stronie, ktora miala 50-100
    odwiedzin dziennie. Strona byla oczywiscie mocno niszowa i na tyle
    wyrozniajaca sie w niszy, ze kazdy internauta zainteresowany nisza musial na
    nia trafic i zwykle na nia powracal. W sytuacji takiej jak waskie
    zainteresowanie, wiezi grupowe w kregu zainteresowan i osobisty autorytet
    osoby prowadzacej "glowna witryne niszy" ukierunkowana reklama na takiej
    stronie ma dosc duza klikalnosc i duza konwersje, poniewaz jej obecnosc na
    takiej stronie nosi znamiona "polecania przez autora", zwlaszcza gdy reklama
    jest przez dluzszy czas jedna i ta sama i nie ma dopisku "redakcja serwisu
    nie odpowiada za tresc reklam". W bardzo wielu przypadkach cos takiego jest
    znacznie bardziej oplacalne dla reklamodawcy niz baner na onecie, na ktory
    kliknie bardzo mala ilosc sposrod uodpornionych na reklamy gosci, a zakupu
    dokona jeszcze mniej.

    I.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1