PracaGrupypl.praca.dyskusje"Zarobki MCSE"... linux? › Re: "Zarobki MCSE"... linux?
  • Data: 2004-06-10 13:26:08
    Temat: Re: "Zarobki MCSE"... linux?
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek wrote:

    > Chce sie sprawdzic ;P Sa gdzies dostepne pytania przykladowego testu?

    Testów jako takich (w sensie testu wyboru) nie ma. Są zadania
    praktyczne. Konkretnych przykładów nie mogę podawać, bo podpisałem
    non-discolsure agreement. Masz za to dość drobiazgowy spis zakresu
    materiału w serwisie Red Hata, linki które mam to :

    http://www.redhat.com/training/rhce/examprep.html
    http://www.europe.redhat.com/training/rhce/rhce_cont
    ent.php3
    http://www.europe.redhat.com/training/rhce/rh300_pre
    req.php3

    Ja byłem na kursie RH300 (4 dni kursu połaćzone z egzaminem 5-tego
    dnia). Chciałem sobie wyrównać wiedzę. Dają bardzo dobre materiały w tym
    kursie. Z tym, że jeśli nie znasz bardzo dobrze i praktycznie całego
    materialu, a chciałbyś pójść na kurs - to weź pod uwagę rozbicie sobie
    RH300 na dwie części : kurs RH301,zorientujesz się w tym co Ci sprawia
    najwięcej kłopotu, poduczysz się i podtrenujesz, a potem osobno zrobisz
    samą certyfikację (RH302). Wyjdzie trochę drożej, ale z większą szansą
    na sukces - RH300/RH301 to nie jest kurs na którym od króla ćwieczka i
    po malutku się czegoś uczysz, tylko po prostu "ekspres rakietowy
    odświeżający wiedzę". Ja się przeliczyłem z siłami za pierwszym razem i
    dostałem RHCT, wiele mi nie brakowało, ale miałem nauczkę i po prostu
    bardzo ostro przysiadłem nad paroma rzeczami, z którymi nie miałem
    praktycznie na codzień doczynienia. Opłaciło się to i w drugim podejściu
    osiągnąłem ~97% punktacji. Patrz też moje uwagi w odpowiedzi dla slimaka.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz