PracaGrupypl.praca.dyskusje"Zarobki MCSE"... linux? › Re: "Zarobki MCSE"... linux?
  • Data: 2004-06-11 04:48:44
    Temat: Re: "Zarobki MCSE"... linux?
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek wrote:

    > Szkoda, ze nie ma przykladowych zadan... ja chcialem sie sprawdzic czy
    > zdalbym taki cert od reki... nie bede podchodzil do tego egzaminu.
    > Masz za to ode mnie pare testow... jesli sa na takim poziomie to
    > gratuluje zdania..
    > inaczej taki egzamin nie jest wiele wart w moim
    > odczuciu:

    Masz rację, w Twoim odczuciu. Równie dobrze możesz powiedzieć, że
    praktycznie żaden certyfikat IT nie jest wiele wart. Te materiały, które
    podałeś to nieco inny zakres i pod innym kątem, niż to jest w przypadku
    RHCE. Na egzaminie RHCE nie ocenia się dogłębnej znajomości systemów
    operacyjnych, tylko znajomość zagadnień administracji systemami Linux (w
    szczególności Red Hat) i umiejętność praktycznego i sprawnego
    zastosowania tej wiedzy. Jeśli Twoja wiedza - choćby największa -
    obejmuje jedynie to co podałeś, to egzaminacji RHCE nie zdasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz