PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabiam 4000 brutto to dużo czy mało? › Re: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
  • Data: 2008-12-27 10:30:36
    Temat: Re: Zarabiam 4000 brutto to dużo czy mało?
    Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli to 6500 to średnia płac z całej firmy włącznie z prezesem, to też
    > prawie nic nie mówi. Jeśli osób na podobnych stanowiskach, to dużo lepiej:
    > jak się zarabia mniej, trzeba się zastanowić skąd wynika różnica - czy da
    > się ją wyjaśnić różnicą doświadczenia, jakości i wydajności swojej pracy
    > itd.

    Nie wiem ile zarabiają inne wykształciuchy w mojej firmie na
    niekierowniczych stanowiskach i głupio ich pytać. Szukam innego punktu
    odniesienia. Może ktoś wie gdzie znależć jakies dane porównawcze. Po
    analizie mojego budzetu domowego moge powiedzieć ze 3000 zł netto to wcale
    nie jest dużo.